kegagalan itu nilainya sama dengan keberhasilan
apa bila kita sudah menjalankannya dengan
serius , benar dan sungguh sungguh
Lowongan Kerja JKT Butuh segera :) :)
Lowongan Kerja
Lowongan kerja Adm , SPG, Supir , Gudang
SMS , WA : 0815.1911.4497
..<< = Doa Doa = >>..

Thursday 20 November 2014

Doa: mohon doa pulihkan kewangan dan sembuhkan penyakit resdung suami saya..

Title*: mohon doa pulihkan kewangan dan sembuhkan penyakit resdung suami
saya..

Catagory: Untuk Keluarga

Description: ya Tuhan,saya mohon bantulah doakan keadaan kewangan keluarga
saya..kami sering tidak cukup wang setiap bulan kerana gaji setakat untuk
membayar segala hutang d bank,bil dan sebagainya.berilah kami petunjuk untuk
menghadapi masalah kami ini..saya juga mohon berilah kesembuhan kepada suami
saya yang menghidap penyakit resdung..turunkanlah kuasa roh kudusmu untuk
menyembuhkan penyakit ini dan juga berkatilah agar suami saya boleh berhenti
daripada merokok...akhir sekali ya Tuhan,saya mohon lindungilah kami
sekeluarga agar diberi kesihatan yang baik,pada anak anak kami semoga
menjadi anak yang berguna dan taat kepada ajaranmu Tuhan Yesus
Kristus,Pengantara dan Juruselamat kami..Amin..

Name: florence

Phone:

Address : sabah

Email : esther.johny@ymail.com

Photo jpg:

Code Doa:

0 comments:

Share |
Topic Relation Topic Relation
Doa Online
Tulis doa harapan dan cita cita anda
( untuk semua umat )

Steam Coal | Industri Dan Niaga